«Қарағанды Су» ЖШС сумен жабдықтау және су бұру қызметтері тұтынушыларының назарына жеткізеді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу Комитетінің Қарағанды облысы бойынша департаментінің       2025 жылғы  24 қаңтардағы № 10-ОД бұйрығына сәйкес реттелетін қызметтерге арналған инвестициялық бағдарламалардың бекітілуіне, стратегиялық тауар (электр энергиясы, сатып алынған су) құнының өзгеруіне байланысты, статистика деректері бойынша өңірдегі экономикалық қызмет түрі бойынша орташа айлық жалақының өзгеруі,  сондай-ақ, «Қарағанды Су» ЖШС-нің 2025 жылғы 24 қаңтардағы № 81 бұйрығына сәйкес сумен жабдықтау қызметтерінің бекітілген тарифтік сметасының көлемі ұлғаюына және нақты шығындарының қысқаруына байланысты 2025 жылғы 1 ақпаннан бастап қолданысқа енгізіле отырып, 2025 жылға арналған тарифтер бекітілді:             1. Сумен жабдықтау қызметтеріне: Магистральдық құбырлар (техникалық су) арқылы су беру ҚҚС есебімен      1 м3 үшін 53,5 теңге мөлшерінде; Халық үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 180,07 теңге мөлшерінде; «Оқжетпес-Т» ЖШС үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 169,75 теңге мөлшерінде; «Теплотранзит Қарағанды» ЖШС үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін            269,38 теңге             мөлшерінде; «Қарағанды Энергоцентр» ЖШС үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 266,46 теңге мөлшерінде; Бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдар үшін  ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 873,66 теңге мөлшерінде; Басқа заңды тұлғалар үшін жылына тұтыну көлемі 5 мың м3 аспайтын ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 662,85 теңге мөлшерінде; Басқа заңды тұлғалар үшін жылына тұтыну көлемі 5 мың м3 және оданда көп        ҚҚС             есебімен 1 м3 үшін 1465,13 теңге мөлшерінде.               2. Су бұру қызметтеріне: Халық үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 234,80 теңге мөлшерінде; Бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдар үшін  ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 1006,72 теңге мөлшерінде; Басқа тұтынушылар үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 988,72 теңге мөлшерінде.

Новое обращение пользователя ТОО Gold Graphic

ID - 10313

Сұрақ

Добрый день. У нас такая ситуация. В начале этого года мы купили помещение офиса по адресу Ермекова 62/5. Оно не было подключено к водопроводу и канализации. Предыдущий владелец передал все имеющиеся документы и в мае мы начали изучать вопрос по подключению к сетям. Выясниось, что буквально накануне в марте были изменены требования и с нас помимо имеющихся документов стали требовать экспертизу проекта на наружние сети, хотя колодец находится в 10 метрах, в прошлом году заложена гильза в землю (подключение без земляных работ), диаметр трубы 32 мм и потребление 0,21м3. Мы, конечно, повозмущались, но начали собирать документы для экспертизы. Одним из документов было АПЗ на водопровод от отдела архитектуры и градостроительства г. Караганды. Нам выдали мотивированный отказ с формулировкой "учитывая градостроительную ситуацию выдать АПЗ не представляется возможным". Было совершенно непонятно какая такая ситуация если техусловия на руках.

Можно ли при таких вводных данных обойтись без экспертизы и как называется тот документ, на основании которого ввели требования об экспертизе. Причем одинаковые и для строительства огромных человейников с космическим потреблением и для нашего малюсенького объекта введенного в эксплуатацию давным давно и с таким ничтожным потреблением.
Помогите, пожалуйста, строительный сезон не резиновый, а уровень бюрократии просто зашкаливает.

Заранее благодарны

Жауап

В ответ на Ваше обращение ID – 10313 от 24.07.2023г. на  Официальный  сайт «ТОО Караганды СУ»  сообщаем, что  Ваше  здание  уже  введено  в  эксплуатацию ранее,  а  так же  в  связи  с отказом отдела  архитектуры и градостроительства  г. Караганды  в  выдаче  АПЗ, считаем  возможным  произвести   подключение  к  услуге  водоснабжения  с  предоставлением  проекта  без  прохождение  экспертизы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заместитель генерального директора

по производству                                                                         К. Дауылбаев