«Қарағанды Су» ЖШС-і Қазақстан Республикасының 28.12.2018 жылғы №204-VI ҚРЗ  «Табиғи монополиялар туралы» заңына сәйкес тұтынушыларға суық сумен жабдықтаужәне ағынды суларды қабылдау бойынша қызмет көрсетеді. Қазақстан Республикасының 09.07.2003 жылғы Су кодексінің 92-7 бабының 2-тармағының 3-тармақшасына сәйкес «Суды есепке алудың үйге ортақ аспабы арқылы көппәтерлі тұрғын үйлерде (тұрғын ғимараттарда) есепке алу міндетті болып табылады». Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексінің 215- бабына сәйкес «Үлесті меншіктің әрбір қатысушысы ортақ мүлік бойынша өз үлесіне сәйкес салықтар, алымдар және өзге де төлемдер төлеуге, сондай-ақ оны күтіп ұстау мен сақтауға байланысты шығындарға қатысуға міндетті».                                                                                                                                              Сумен жабдықтау және су бұру қызметтері, үйге ортақ суды есепке алу аспабы бойынша коммерциялық есепке алу Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері агенттігі  Төрағасының 2011 жылғы 26 қыркүйектегі № 354 бұйрығымен бекітілген Елді мекендерді сумен жабдықтау және ( немесе ) су бұру қызметтерінің ұсынылған көлемдерін есептеу  Әдістемесінің (бұдан әрі – Әдістеме ) 3-тарауының 16- тармағының 3 және 5- тармақшаларына сәйкес  жүргізіледі.         Үйге ортақ есепке алу аспабының көрсеткіштері мен жеке есепке алу аспабының жиынтық көрсеткіштері арасындағы айырмашылықты пәтерлер, жанастыра салынған және жапсарлас салынған тұрғын емес үй-жайларыдның иелері (кондоминиум қатысушылары) тұтынған су көлемдеріне барабар мөлшерде төлеуге жатады.        Жоғарыда айтылғандар негізінде, «Қарағанды Су» ЖШС-і 2025 жылғы 1 қаңтардан бастап суды есепке алудың үйге ортақ есепке алу аспабы бойынша сумен жабдықтау және су бұру қызметтерінің коммерциялық есебін енгізу туралы хабарлайды.     «Қарағанды Су» ЖШС

Новое обращение пользователя ТОО Gold Graphic

ID - 10313

Сұрақ

Добрый день. У нас такая ситуация. В начале этого года мы купили помещение офиса по адресу Ермекова 62/5. Оно не было подключено к водопроводу и канализации. Предыдущий владелец передал все имеющиеся документы и в мае мы начали изучать вопрос по подключению к сетям. Выясниось, что буквально накануне в марте были изменены требования и с нас помимо имеющихся документов стали требовать экспертизу проекта на наружние сети, хотя колодец находится в 10 метрах, в прошлом году заложена гильза в землю (подключение без земляных работ), диаметр трубы 32 мм и потребление 0,21м3. Мы, конечно, повозмущались, но начали собирать документы для экспертизы. Одним из документов было АПЗ на водопровод от отдела архитектуры и градостроительства г. Караганды. Нам выдали мотивированный отказ с формулировкой "учитывая градостроительную ситуацию выдать АПЗ не представляется возможным". Было совершенно непонятно какая такая ситуация если техусловия на руках.

Можно ли при таких вводных данных обойтись без экспертизы и как называется тот документ, на основании которого ввели требования об экспертизе. Причем одинаковые и для строительства огромных человейников с космическим потреблением и для нашего малюсенького объекта введенного в эксплуатацию давным давно и с таким ничтожным потреблением.
Помогите, пожалуйста, строительный сезон не резиновый, а уровень бюрократии просто зашкаливает.

Заранее благодарны

Жауап

В ответ на Ваше обращение ID – 10313 от 24.07.2023г. на  Официальный  сайт «ТОО Караганды СУ»  сообщаем, что  Ваше  здание  уже  введено  в  эксплуатацию ранее,  а  так же  в  связи  с отказом отдела  архитектуры и градостроительства  г. Караганды  в  выдаче  АПЗ, считаем  возможным  произвести   подключение  к  услуге  водоснабжения  с  предоставлением  проекта  без  прохождение  экспертизы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заместитель генерального директора

по производству                                                                         К. Дауылбаев