«Қарағанды Су» ЖШС сумен жабдықтау және су бұру қызметтері тұтынушыларының назарына жеткізеді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу Комитетінің Қарағанды облысы бойынша департаментінің       2025 жылғы  24 қаңтардағы № 10-ОД бұйрығына сәйкес реттелетін қызметтерге арналған инвестициялық бағдарламалардың бекітілуіне, стратегиялық тауар (электр энергиясы, сатып алынған су) құнының өзгеруіне байланысты, статистика деректері бойынша өңірдегі экономикалық қызмет түрі бойынша орташа айлық жалақының өзгеруі,  сондай-ақ, «Қарағанды Су» ЖШС-нің 2025 жылғы 24 қаңтардағы № 81 бұйрығына сәйкес сумен жабдықтау қызметтерінің бекітілген тарифтік сметасының көлемі ұлғаюына және нақты шығындарының қысқаруына байланысты 2025 жылғы 1 ақпаннан бастап қолданысқа енгізіле отырып, 2025 жылға арналған тарифтер бекітілді:             1. Сумен жабдықтау қызметтеріне: Магистральдық құбырлар (техникалық су) арқылы су беру ҚҚС есебімен      1 м3 үшін 53,5 теңге мөлшерінде; Халық үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 180,07 теңге мөлшерінде; «Оқжетпес-Т» ЖШС үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 169,75 теңге мөлшерінде; «Теплотранзит Қарағанды» ЖШС үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін            269,38 теңге             мөлшерінде; «Қарағанды Энергоцентр» ЖШС үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 266,46 теңге мөлшерінде; Бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдар үшін  ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 873,66 теңге мөлшерінде; Басқа заңды тұлғалар үшін жылына тұтыну көлемі 5 мың м3 аспайтын ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 662,85 теңге мөлшерінде; Басқа заңды тұлғалар үшін жылына тұтыну көлемі 5 мың м3 және оданда көп        ҚҚС             есебімен 1 м3 үшін 1465,13 теңге мөлшерінде.               2. Су бұру қызметтеріне: Халық үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 234,80 теңге мөлшерінде; Бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдар үшін  ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 1006,72 теңге мөлшерінде; Басқа тұтынушылар үшін ҚҚС есебімен 1 м3 үшін 988,72 теңге мөлшерінде.

Новое обращение пользователя Кайрат A.

ID - 1359

Сұрақ

Здравствуйте, уважаемый Табигат Кабденович! Сегодня, 28/09/2014 в 17:35 часов имел удовольствие разговаривать с диспетчером ЦДС по телефону 562070, не дослушав меня до конца, она просто прервала беседу репликой : это Ваши проблемы! так учат сотрудников вашей компании разговаривать с потребителями? перед соединением с оператором слышно предупреждение о записи разговоров для повышения качества услуг. хотелось бы услышать Ваше мнение по этому поводу. Кстати, повторные звонки на 562070 сбрасываются. Заранее спасибо за ответ. Я тоже ежедневно работаю с людьми в силу своей профессии врача, но с таким хамством сталкиваюсь впервые.

Жауап

добрый день уважаемый Кайрат,
Приносим Вам свои извинения и выражаем благодарность, что нашли возможность сообщить о данном факте.
В данное время проведена служебная проверка в отношении диспетчера ЦДС, допустившего бестактность при обращении с вами по телефону,
вынесено дисциплинарное взыскание.
По существу вашего обращения поясняю, в ТОО Кар Су работает участок по иной деятельности которое в счет платных услуг выполняет работы по заявкам потребителей на сетях, не состоящих на балансе предприятия.
конт тел: 49-33-39, 56-46-24. 56-67-78. 56-82-71. 42-65-32. 42-06-92.
Надеемся на дальнейшее сотрудничество .