Құрметті тұтынушылар! Есептегіштердің көрсеткіштерін және пломбалауға өтінімдерді онлайн боттар арқылы жіберуге болады: WhatsApp +7 778 089 4931 Telegram @ qaragandy _su_bot

Новое обращение пользователя Zyldyz

ID - 1780

Сұрақ

Салеметсiзбе Табигат Кабденулы мен Караганды судын абонентi боламын сатыбалдина 11/7 адресi бойынша коммуналдык кызметтердi толеуге ар айдын басында барганда сол жердiн бастыгы Шайхина Гулшахранын айкайлап сойлеген дауысынан кезекте отырган барлык адамнын мазасы кашады 9:30 барганнан 11 ге дейн кезекте турамын жиi касса кызметiде жумыс iстемейдi карамагындагы 10 шакты адамга сонша айкайлайды кудды бiр мектеп окушыларына урыскандай жай сойлесе естiмейтiндей соган бiр шара колдансаныз деймiн.Себебi тагы Айдын басында барганда сондай кайталанбаганын калар едiм.Натиже шырарарсыз деген умiттемiн.Рахмет жауабынызды кутемiн.

Жауап

Құрметті Zyldyz! Сіздің жүгінуіңіз бойынша келесіні хабарлаймыз.

Абоненттік учаскідегі касса үзіліссіз жұмыс жасайды, ауыспалы кассир қызмет етуде. Желтоқсан айында негізгі кассир кезекті демалыста болып, ауыспалы кассир ауырып қалған болатын. Бірақ абоненттік учаскіде біздің қызметкерлер көмегімен кідіріссіз төлемді жүргізуге арналған үш терминал орналасқан: КАССА 24, екі КИВИ терминалы.

2015 жылдың 31 желтоқсан күні «Қарағанды Су» ЖШС Сату қызметінің басшылығымен Оңтүстік-Шығыс абоненттік учаскесінде қызметкерлермен жиналыс жүргізіліп, тұтынушылармен ғана емес, сондай-ақ қызметкерлер арасындағы әдептік тәртіп пен қызметтік этканың ережелерін сақтауға көңіл аударды. Оңтүстік-Шығыс абоненттік учаскесінің бастығы Г.Шайхинаға ескерту жасалды.

Бас директор Зейнұлқабден Т.